facebook

sayfamı beğen ;)

27 Mayıs 2012 Pazar

ANNELİK DUYGULARIM KABARDI





ben galiba anne olmayı çok sevdim demekkı 10 cocugum olsa 10unada bıkıp usanmadan bakarmışım...önceden diyordum bu kadınlar manyakmı 10 tane çocuk  yapmış bakılırmı onlara ama gerçekten öyle değilmiş insanın içindeki çocuk sevgisi bambaşkaymış...
  Anne olmak apayrı bişeymiş... gece uyandığında of demeden uykunu bölüp emzirmek,sebepsiz yere ağladığında etrafında pervane olmak,karnı acıktığında sen yemeden aman o yesinde karnı doysun diye düşünmek,çişini kakasını yaptırmak,ay üstüne su döküldü aman üstünü değiştireyimde hasta olmasından tutunda hayatını ona endekslemeye kadar bir bütün olmakmış anne olmak ...ben tam anlamıyla anne olduğuma inanıyorum ki herkesde övgüyle sözediyor fakat ya anneciklere ne demeli be mübarek insanlar bir halt edip o çocuğu dünyaya getirdiniz bari bakın ona ne sokağa atıyorsunuz,ne aç bırakıyorsunuz,ne dövüyorsunuz, ne ÖLDÜRÜYORSUNUZ....size söylicek hiçbir sözüm yok sadece Allah ıslah etsin sizin gibi insanları...
      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder