facebook

sayfamı beğen ;)

29 Temmuz 2012 Pazar

Anne Olmayı Çok Sevdim

ben anne olmayı çok sevdim...bebeğimin bensiz yapamamasını her ayağa kalkışımda sanki uzaklara gidecekmişim gibi içli içli ağlamasını elini yanağıma koyup sıkıca sarılmasını....
ne güzel bir şeymiş anne olmak ne güzel bir şeymiş evlat sahibi olmak...
ben şuan o kadar  mutluyum ki bu mutluluğu kelimelerle ifade edemiyorum...yeri geldiğinde sabahlara kadar uyumamak aman ateşi var mı ay ateşi düştü mü terlemiş üstünü değiştireyim derken sabahı sabah etmek bu olsa gerek bende dun gece böyle bir olay yaşadım oğlumun diş krizi Nirvana'ya ulaştı ve bütün gecemiz ağlamayla sızlamayla geçti bir de üstüne ateş eklenince ömrümden ömür gitti diyebilirim ...neyse sabaha hiçbir şeyimiz kalmadı ama o pis diş bir türlü kendini göstermedi ne güzel gece dedim oh yarına şu diş çıkar artık ama maalesef daha görünürde hiçbir şey yok:)anlamadığım şey bu kadar uzun zamanda çıkmayan bu diş neden bu kadar fazla zaman da  huzursuzluk yaptı ki? etrafıma bakıyorum diyorlar "ay çocuğumun dişi çıktı"" ay ikincisi çıktı "benimkinin dişini 5 aydır bekliyorum kimsecikler gelmiyor:)bende desem ya ay dişi çıktı diye  hatta bağıra bağıra herkese anlatabilsem sonunda kurtulduk hediyemizi isteriz diye ...aslında bizde adet ilk dişini kim görürse o hediye alır ama genelde hep anne gördüğü içinde kimse hediye alamaz ...ben yeni bir adet çıkardım oğlumun dişi çıktığında herkes hediye alacak :)bence çok güzel bir adet oldu ama maalesef benim oğlum hediyelere hazır değil herhalde:)diş buğdayı da yapacaktım ama son anda vazgeçtim yapmaktan kurabiyeler yapıp diş buğdayı hazırlayıp bir eğlence olsun dedim ama artık ikinci çocuğuma inşallah ...tabi ikinci çocuk ne zaman olur orasını hiç bilemem ( şuanlık hiç düşünmüyorum da)  :):):):):)


galiba ben anne olmak için yaratılmışım ben kendimden bile böyle bir annelik beklemiyordum ...hamileyken hep ayy o çocuğa nasıl bakarım ben uykumu bölemem uykum çok değerli benim için vs vs derdim ama hiçte  insanın söylediği gibi olmuyormuş.
 uykumu o da ne diyor insan :)
açmıyım aman çocuğumu bir doyurayım da ben sonra yesem de olur:)
tuvaletin mi geldi ilk önce uyutayım da ben sonra yapsam da olur:)(tabi çoğu kez altına yapma durumuna kadar gelirsin)
saç baş birbirine girmiş çünkü çocukla ilgilenmekten vakit kalmıyor :)
kıyafetlerin hep kusmuk içinde yok gazı çıksın derken tümden kusmuk içinde kalman da cabası:)
şimdi düşünüyorum da bütün bunları düşünürken yüzümü buruşturan ben şimdi bunları gülerek yazıyorum çünkü ben bir anneyim ve oğlum benim için herşeyden değerli kendimden bile....
seni çok seviyorum oğlum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder