facebook

sayfamı beğen ;)

20 Ağustos 2013 Salı

memeden kesmek ne zormus

Merhaba sevgili dostlar uzun bir aradan sonra tekrar bas basayiz...
Gelelim asil konumuza :)oglum tam bir meme manyagiydi goren herkes bu hala mememi emiyor yeter artik biraktir diyordu ama benim ana yuregim bu durumu kabullenmek istemiyordu ve isin aksi tarafi bende bu durumdan cok keyif aliyordum...ama bazende bu durumdan sikilmiyor degildim olur olmadik yerlerde ustumu basimi cekeleyip acmasi saatlerce meme emmesi beni cileden cikartiyordu...ama ya iyi taraflari goz goze bakismalarimiz annii meme diyip gozlerini kocaman acip memeye kosmasi artik kos kocaman bir ani oldular...sonunda memeyi biraktik tam anlamiyla ben oglumu yipratmadan rahat bir sekilde biraktirma taraftariydim ve olede gerceklesti.ilk basta sabirtaşini denedim ilk baslarda ise yaradi gibiydi ama benim oglum inatci cikti ve olede emmeye devam edince careyi baska seylerde aradim ve mememe aci sos surdum hem gozukmuyor hemde agzi fazla yakmiyor bu sayede memeden vazgectik.en onemlisiyse birden degil gunde 3 kez daha sonra 2 kez ve son 1ke emzIrip daha sonrada unutmasina neden oldu.bu sayede meme diyip bagirmadi.suanda memeyi birakali tam 15 gun oldu ve yemek yiyor ve bol su iciyor meme emerken hicbirini yapmiyordu en cok sevindigim konu bu oldu artik oglusumda yemek saatini biliyor....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder