facebook

sayfamı beğen ;)

31 Mayıs 2012 Perşembe

bebeğim anne dedi:)





hayatımın anlamının tek bir kelimesini 8 ay +7 aydır bekliyordum  ve bu güzel kelimeyi dün ilk defa söyledi :)inanırmısınız bana anne dedi ...
anne diyince sanki dünyalar benim oldu benim önüme trilyonları serseler elimin tersiyle itip oğlumun anne demesini tercih ederim...
dün çok yorgundum ve hiç halim yoktu fakat oğlumun agzından cıkan o 4 harf beni benden aldı ve dopıng almış gibi evi dört döndüm...yalnız anne de oğlum diyince demiyor nezamanki onu kendi haline birakıyorum ozaman kendi kendine anneeee diyor  aslına bakarsanız bende üstelemek ıstemıyorum kendı kendine söylesinki belki inat eder de anne demez ozaman çok üzülürüm:)fakat bugun sabah uyandı yürütecine koydum bende camdan dışarıya bakıyordum bi anda "annecim" dedi şaşırdım dün anne bugün annecim nekadar şanslı bir insanımkı bukadar kısa bir zamanda bu duyguları tattım daha ileriki zamanlarda daha neler görücem ama bu bana şuanlık yeter ...belki büyüdüğünü göremem belli mi olur insanlık hali ama onu çok seven bir annesi var ve gücüm yettiğince onu koruyup kollıyacağım...neyse gene türksineması moduna girdim konuyu kapatayım ve daha sonra farklı konularda yazıcam kendinize iyi bakın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder