facebook

sayfamı beğen ;)

10 Mayıs 2012 Perşembe

HASTALIK BERBAT BİR DURUM





Bugün çok hastayım acayip bir grip ve boğaz ağrısı karışınca nasıl ayağa kalkıcam duygusu oluştu bende.Ayağa kalkacak hiç halim yok ve ben arbenle uğraşmak zorundayım ama nasıl bir güç ki beni 1000 kaplan gücüne ulaştırıyor tabiki arben uyuyana kadar :)
nedendir bilinmez 1 haftadan  beri temizlik hastalığı geldi bana ama neden ,bunu hiç bilmiyorum .sürekli ortalığı toplama koltukların örtülerini düzeltme hissi var ki önceden evi b.k götürüyordu temizlik hak getire :)çocuktan dolayı temizliğe vaktim kalmıyordu darma dağınıktı evim şimdi ise ne olduysa değiştim . gece 1 30 da evi temizledim eşim bile şaşırdı ne yapıyorsun manyakmısın dedi ki adam alışık değilki benim iş yapmama hemde o saatte o kadar manyaklaştımki eve gelen herkesin eline el dezenfektanı sürüyorum ve herkes bana pismiş gibi geliyor elimden gelse ayaklarına galoş ağızlarınada maske takıcam umarım bu geçici bir durumdur yoksa kendimden sıkılmaya başladım aslında hepsi arben hasta olmasın diyeydi arben'i korucam derken ben kendim hasta oldum nasıl bir tezatlık anlamadım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder