facebook

sayfamı beğen ;)

13 Mayıs 2012 Pazar

seni çok seviyorum bebeğim



çok zor günler geçirdin be bebeğim ilk doğdun yanıma gelceksin diye beklerken bir baktım yoğun bakım ünitesindesin çok korktum çok üzüldüm kucagıma alamadım diye .nefes alış verişin normal değilmiş nefes almakta zorlanıyormuşsun kan şekerinde düşmüş 1 gün de düzelir denildi aslında normaldi bütün bunlar çünkü sen 35 haftalıkken doğdun anlıcağın aceleci çıktın ama sonradan büyük bir şok yaşadım çünkü küçücük halinle beyin kanaması yaşamışsın yemeği reddediyorsun ve serumla besleniyorsun.duyduğumda yıkıldım!doktorlar nezaman çıkar bilinmez dedi bende mecburen eve çıkmak zorunda kaldım ve sen hastanede ben evde ayrı ayrı kaldık. seni görmemize izin vardı ama ya anne yada baba oda 1 dk sadece...haksızlık olmasın diye 1 gün baban 1 gün ben görüyordum seni minnacıktın yorgun ve bitkindin ama hep dua edıyordum nolur güçlü ol dayan diye ...
ertesi gün doktor bizi ayrı bir şokla karşıladı mide kanaması geçirmişsin kan takviyesi yapılcakmış ben hangi umutlarla gittim neyle karşılaştım doktorda okadar ukalaca söylüyorki dedik noluyor o anda zaten olay çıktı aslında olay çıkarmazdık ama başka bir ailenin ikiz bebeklerinden birisi öldü ve sana ya bişey olursa korkusuyla ortalığı azcık karıştırdık :)bütün hastane ayağa kalktı başhekimlik vs vs herkes seferber oldu bizim için sonuç ne mi oldu annecim?
sabah kalktığımda tel geldi sütünüzü sağıp getirebilirsiniz dediler ve ben havalara uçtum sevinçten çünkü bebeğim iyileşiyordu ...hemen sütümü sağıp sana getirdim doktorun demesine göre mide kanaman durmuş beyin kanamanda normaldeymiş sarılıkta düzelmiş nefes alış verişin kendine gelmiş anlıcağın herşeyin bir günde düzelmiş bebeğim ,biz şaşırdık tabiki nasıl olurda 1 günde böle iyileşilir ?ama sonuç belliydi özel hastanenin bize yapmış olduğu güzellik:)olay çıkarmasaydık sen orda daha fazla kalıcaktın  kimbilir ,  hastane para kazansın yeterki ? ama 8 gunun sonunda senı kucagıma alabıldım iyiki varsın bebeğim iyiki hayatımdasın şimdi  7 gün sonra 7 aylık olucaksın.en önemlisi artık benim yanımdasın seni çok seviyorum bebeğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder