facebook

sayfamı beğen ;)

9 Mayıs 2012 Çarşamba

ARBEN'İM DİŞ ÇIKARTIRKEN 1





Diş çıkartmanın bukadar zor olduğunu bilmiyordum.Heleki bu diş çıkartan kendi çocuğunsa sende onunla diş çıkartıyorsun denilebilir.Ben bu deneyimi şuanda yaşıyorum ve yaşamaya devam ediyorum.Hergün ayrı bir huysuzlukla karşı karşıya kalıyorum uykusu düzenli olan çocuğum geceleri uyumaz oldu herşeye ağlayıp söylenmeye başladı ki çok sakin bir çocuktu.Almadığım oyuncak her nevi sulu susuz diş kaşıyıcıları toplar vs. vs. hiç birisini dişini kaşıması için kullanmadı(emzik emmeyen bebeğim artık emzik emiyor) .Tek hedefi insan eli ! Parmak görmesin hemen insanın eline yapışıyor ve tek tek bütün insanların parmaklarını kemiriyor .Ama bu durumdan hiç memnun değildim ve ne yapsamda dişini kaşıması için bir yöntem bulsam diye düşünürken bir sitede TAZE SOĞAN yazısını gördüm ve kafamın üztünde bir ampul yandı diyebilirim ve şimdi her huysuzlanışında eline bir adet taze soğan veriyorum ve inanır mısınız yaklaşık yarım saat onu kemirip paramparça edene kadar uğraşıyor ve sonunda yüzü gülen mutlu bir bebek çıkıyor ortaya ve tabi bu durum beni daha çok mutlu ediyor ama anlamadığım konu bu dişi nezaman çıkartacak hala bir fikrim yok .Bugün yarın çıkar diye beklemekten inanın ben yoruldum galiba bir süre daha yorulmaya devam edicem gibi gözüküyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder