facebook

sayfamı beğen ;)

20 Haziran 2012 Çarşamba

anne olmak

anne olmak gerçekten meşakatli bir işmiş...annem hep derdi "sen bir anne ol ozaman anlarsın"diye bende hee hee evet anlarım derdim...ama şimdi çok iyi anlıyorum anne seni...senin bana kızmalarını adam etmeye çalışmalarını üzerime titremelerini en önemlisi saygılı olmam konusunda nasihatlarını...haklıymışsın bir çocuğu annesi yönlendiriyormuş şimdi daha iyi anlıyorum doğduğu andan itibaren hamur gibi yoğrulmaya musait olan bebeğini bir aşçı edasıyla yoğurmaya başlıyorsun ve sonunda en güzel hamur elde edılıyor fakat tuzunu  yada şekerini az koyarsan hamurdan ıstedıgın kıvamı alamıyorsun :)bu senin elindeymiş bunu anladım:)şimdi arbenin okadar ıyı hamurunu hazırlamaya çalışıyorumki  bazıları  sıkma cocugu bukadar deselerde arben için en doğrusu bu olduguna inanıyorum ve görüyorumki gerçekten daha 8 aylık olmasına  rağmen ıyıce şeklini alıyor arbenim...(seni çok seviyorum) senin için yaşıyor senin için nefes alıyorum annelikde bu olsa gerek yeri geliyor uyumuyorum yeri geliyor hastalıktan kıvranırken kafam düşsede gene seni ihmal edemiyorum son kalan gücümle sana yetişmeye çalışıyorum ve bunları karşılıksız yapıyorum...ne değişikmiş anne olmak bunu şimdi daha iyi anlıyorum etrafımdaki çocuklara bile kendi çocuğummuş gibi görüp daha farklı yaklaşıyorum ...bana ne yaptın arbenim ?galiba anne olmayı becerebiliyorum  kikikik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder