facebook

sayfamı beğen ;)

20 Haziran 2012 Çarşamba

Ne zormuş diş çıkartmak

bebeğim dün gece beni hiç uyutmadın bugünse biraz huysuzsun ben çok üzülüyorum annecim senin bu hallerine...benim yorulmam sıkılmam hiç önemli değil yeterki sen mutlu ve sağlıklı ol.yalnız beni şu diş olayı çok sıkıyor halen daha dişini çıkartamadın ve eminimki okadar çok dişin acıyorki ama anlatamıyorsun hep dua ediyorum annecim bir an önce dişlerin çıksın diye inşallah Allah'ım dualarımı kabul ederde sende bu azaptan kurtulursun...
anlamadığım şeyde o kadar acının içinde bu muzurlukları nasıl yapıyorsun anlamıyorum herhalde dakikalar içinde canının acısı geçiyor ve muzurluğa vaktin kalıyor inanır mısın bu benim hoşuma da gidiyor:)biblolarımı kırman vileda suyunu dökmen elinin altında olan herşeyi tutup devirmen beni hiç kızdırmıyor:)acaba bendemı hata var anlamış değilim ama olsun annem sen acını unut ben razıyım peşinden dolaşıp ortalığı toplamaya...

2 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu tesadüf gördüm..benimde kızım var şuan 27 aylık..ama ilk dişini 8 aylıkken çıkartmıştı bende çok zorlandım..
    www.enduruyanim.com ziyaret etmenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. cok teşekkur ederım yorumunuz ıcın malesef halen daha dıs cıkartmadı ve benı cok yoruyor hemen onerdıgınız sıteye bır goz atıcam...

    YanıtlaSil