facebook

sayfamı beğen ;)

2 Temmuz 2012 Pazartesi

bebeğim büyürken...

seni çok seviyorum bebeğim iyiki hayatımdasın iyiki benim oğlumsun... artık yavaş yavaş beni anlıyorsun ve bu beni çok mutlu ediyor ve bununlada gurur duymuyor değilim...o kadar çok şaşırıyorum ki senin bazı hallerine ilerisi için bir yolgösterici bir durum nolduğunu düşünüyorum yaramazlık yapıyorsun ve baban hayır hıı ııı ıımmm yapınca sende ona çemkirip hıııı yapıyorsun :)şok şok şok sen artık herşeyi taklit eder olmuşsunda biz bunu daha yeni farketmişiz:)gülsen ayrı dert gülmesen ayrı dert ...gülsen bırı sana kızdıgında sen aynı tepkiyi vereceksin kızmasam gene devam edeceksin anlamadım gitti ...ama tek bildiğim şey aklına estiğpini yapan ve sinirli bir çocuk olucaksın ...sakınha annecim nolur iyi bir çocuk ol ve beni üzme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder