facebook

sayfamı beğen ;)

12 Temmuz 2012 Perşembe

Kocaman Adam ...



gözlerinin içi gülüyor annem nekadar candan nekadar içten gülüyorsun...
beni benden alıyor o güzel gülüşün yeri geliyor ufacık bir sırıtman yeri geliyor o şen kahkahaların....
şuan mışıl mışıl uyuyorsun ve ben seni çok özledim:)bazen delimiyim diye düşünmüyor değilim...
bebeğim annen seni çok seviyor sen mutlu huzurlu ol diye elinden gelen herşeyi yapıyor inan buna annen cok yoruluyor ,annen uykusuz kalıyor ama olsun be bebeğim öylede böyle de 8,5 aylık oldun:)kocaman adam oldun valla her istediğini anlatabilen hislerini belli edip kızdıgında tepkini gösterebilen kocaman bir adam:)ben o adamımı yerim yaa:)
sevgililerin en güzeli en tatlısı herkesinde hayranısın
ben kıskanıyorum bilmiş ol :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder