facebook

sayfamı beğen ;)

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Nirvana'ya ulaşmak bu olsa gerek...

bebeğim çok güldürdün bizi vallahi bu hasta halimle ve yorgunluğumla baya bir gülme krizine girdim diyebilirim:)
doughnut yaptım ve sabahtan beri sen onların peşindeydin azcık tattırdım sana ama tadını çok beğendiğinden mi olsa yoksa görünüşünü beğendiğinden mi desem eline almak için epeyce can atıyordun  ah bir konuşabilsen neler diceksin şu yemek için ama ...neyse gelelim konuya :)
camda otururken sen bir anda chucky edasıyla koşturdun anlam veremedim ama herhalde oyun için yaptın sandım ve ardından takkk diye bir ses bir anda zıpladım yerimden gene ne döküp kırdın diye ama elindeki doughnutu görünce nirvanaya ulaştığının kanısına vardım ve yüzündeki "evet anne sen vermesende ben ne yaptım ne ettim bunları ele geçirdim" edasıyla bir sırıtma beni benden aldı ve bendeki kopuş o anda başladı ...sense hiç bişey  olmamış gibi eline almış olduğun doughnutu kemirmeye başladın.babaan hayır ver dedıkçe ıııı yapıp bağırmanda cabası ...ve ben bunları yazarken sen bır guzel tatlını kemirip yere çoktan attın ve başka muzurluklar peşindesin..ben hep söylüyorum ve bir daha söylicem SEN TOK EVİN AÇ KEDİSİSİN... :(neyse ben etrafı temizliyim yoksa evi karınca basar ve derdime bir dert daha eklenir:)


not:
seni çok seven annen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder