facebook

sayfamı beğen ;)

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Sıcaklarla Başa Çıkılmaz




çok sıcak, bu sıcaklarla nasıl başa çıkacağız inan hiç bilmiyorum heryerin sıcaktan kabardı ne kıyafet giydirebiliyorum nede elimi sürebiliyorum...dokunmamla daha da fena kızarıyor vücudun...derlerdi de inanmazdım sıcak çocuklara yaramıyor diye gerçekten de yaramıyormuş günde 3 posta suya sokuyorum  serinle isiliklerin geçsin diye fakat bır süreliğine geçiyor sonra tam gaz devam galiba şu sıcaklar geçene kadar çıplak dolaşıcaksın:)gerçi bu benim hoşuma da gitmiyor da değil...o tombul tombul ellerin ayakların bezden sarkan o koca göbeğin ,minnacık memişlerin ...gıdı gıdı yapıp kendini ezip büzüp gülmelerin çok güzel be annem...şuanda seninle ilgilenmem gerek sonra devam ederim annecim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder