facebook

sayfamı beğen ;)

27 Eylül 2012 Perşembe

İncilerimiz Çıktı

sonunda incilerimiz çıkalı tam 12 gun oldu ve ben 12 gündür fırsat bulupta yazılarımı hayata geçiremedim:(
 peş peşi ardına gelen tam iki diş ...ve şuanda okadar güzel duruyorlar ki anlatamam sanki oğlumun o güzel yüzüne ayrı bir güzellik kattılar heee tabi bu dişlerin kötü bir yanıda annesinin üzerinde dişlerinin keskinliğini denemesi:)ay o dişler nekadar insanın canını acıtıyormuş valla iyi bir incelemeler sonucu yeni  çıkan dişler tırtıklı oluyormuş ve jilet gibi ufak bir ısırkta kos kocaman bir delik oluşuyor insanın elinde kolunda ben bunları yaşayarak öğrendim önceden aman diş çıksın laylaylom yaparken şmdi arben nasıl ısırmasın nasıl bu huydan vazgeçsin diye kara kara düşünür oldum...
   emziriyordum ve çok büyük bir acıyla bır anda çığlık attım istemeyerek oğlumda sağolsun bu durumu eglence yaparak kıkır kıkır gülmeye başladı şimdi cırlamıyorum fakat herseferınde oyun yapmak istiyor ve ben hayır annecim öyle ısırılmaz hıııı yapma desemde hala ısırmaya devam ediyor hatta bazen okadar canımın acımasına ragmen hıc sesımı cıkartmıyorum ve ben sesımı cıkartmadığım zaman inatla daha cok ısırıyor artık gözümden yaş geliyor  o sekil canım acıyor :)ama yok yok yok oglum bu huydan vazgecmıyor en sonunda ısırdıgında cektım agzından memeyı ve oglumu karsıma oturttum annecım bu memeyı ısırırsan bırdaha sana meme veremem sende meme emmek yerıne emzıkle oturursun dıyınce ısırmayı azda olsa bıraktı ...her meme ısırmaya yoneldıgınde memeyı bırakmak zorunda kalırsın dıyorum ve ısırmayı bırakıyor galıba yavas yavas bu huydan vazgecırttırecem gercı dogrumu yanlısmı yapıyorum bılmıyorum fakat en azından eskısı kadar ısırmıyor artık ...
hayır kelımesını cok ıyı bılıyor fakat hayır dedıgımde ben sankı hıc sesımı cıkartmıyormusum gıbı davranıyor ve yapıcagını yapıyor ama eşim hayır hıı yaptıgında oturup ağlıyor nassıl başa cıkıcam bilmiyorum daha 11 aylığız ve kendı kararlarını kendı veren bir çocuk oldu benim bu oğlanla başım dertte:)daha çok işim vaaaarrr çoookkk:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder